Pinsamt agerande av herr Sjöberg om detta stämmer(vilket det lär göra). Lite feeling o självdistans måste man ha som domare. Nu förlorade vi inte pga domaren i lördags. Men så här får en domare inte uppträda.
Sanny:
"Jag upplever att en domare och en lagkapten måste ha bättre kommunikation, jag påpekade bara att de var en man mer på isen, inga svordomar eller något dumt, förklarar Sanny"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sanny:
"Jag upplever att en domare och en lagkapten måste ha bättre kommunikation, jag påpekade bara att de var en man mer på isen, inga svordomar eller något dumt, förklarar Sanny"