Åke the Myth: Du måste ju ha fantasi för bövelen... ;-)
Han sitter ju jätte högt upp under taket och kommenterar. Då ser isen (om man vill) ut som en klassisk gurkburk med lock på ena kortsidan. Lirarna är små inlagda som simmar omkring i detta frysta spad.
Det gäller bara att ha tillräckligt mycket fantasi... ...eller röka rätt grejor...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han sitter ju jätte högt upp under taket och kommenterar.
Då ser isen (om man vill) ut som en klassisk gurkburk med lock på ena kortsidan. Lirarna är små inlagda som simmar omkring i detta frysta spad.
Det gäller bara att ha tillräckligt mycket fantasi... ...eller röka rätt grejor...