Hahl Bundy: Självklart! ( Jag gör det ju redan i Allsvenskan) Sedan kan jag ju hålla på TIK i ES. Enda gången det skulle bli kris är SCA Cup, för risken att dom tu skall mötas i en "riktig serie" är ju minimala.
Vi har inte sett om travgurun har signat än.
Skulle det bli så får man ju grattulera till ett bottennapp. Andretränaren ifrån ett av bottenlagen.
Då har dom lika bra kunnat ta Linkan från catterna
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan kan jag ju hålla på TIK i ES.
Enda gången det skulle bli kris är SCA Cup, för risken att dom tu skall mötas i en "riktig serie" är ju minimala.
Vi har inte sett om travgurun har signat än.
Skulle det bli så får man ju grattulera till ett bottennapp.
Andretränaren ifrån ett av bottenlagen.
Då har dom lika bra kunnat ta Linkan från catterna