Helg Ernest: Ok, trevligt för dig. Vad mig anbelangar så finns det bara ett lag inom svensk hockey o det är Timrå oavsett vilken serie dom spelar i el. har spelat i! Finns inte i min värld att besudla mig med andra lag oavsett om de spelar i en annan serie. Sen vet man aldrig vad som händer i framtiden, därom tvista de lärde, Katterna o Timrå kanske möts i nån serie, Who knows?!
Blir svårt, om inte Schizofrent kanske, att hålla på bägge! Nä, håll du på katterna o tack för gratulationen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad mig anbelangar så finns det bara ett lag inom svensk hockey o det är Timrå oavsett vilken serie dom spelar i el. har spelat i!
Finns inte i min värld att besudla mig med andra lag oavsett om de spelar i en annan serie. Sen vet man aldrig vad som händer i framtiden, därom tvista de lärde, Katterna o Timrå kanske möts i nån serie, Who knows?!
Blir svårt, om inte Schizofrent kanske, att hålla på bägge!
Nä, håll du på katterna o tack för gratulationen!