Det som känns tryggt är Säckens ord i AB; "– Vi kom inte upp i normal standard, men jag är oerhört nöjd med tre poäng, sade Djurgårdens tränare Hans Särkijärvi." Vi måste ha varit helt enorma...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det som känns tryggt är Säckens ord i AB; "– Vi kom inte upp i normal standard, men jag är oerhört nöjd med tre poäng, sade Djurgårdens tränare Hans Särkijärvi." Vi måste ha varit helt enorma...