1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 834564

Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Ambroo:
Vad skal man säga om matchen då?
1 perioden klart till DIF, Timrå var fa,,, inte me´då.
2 perren var det nog 10 min utvisningar för Tik, så 0-0 var bra efter den 2,a.

3 Här skulle självklar våra vit/röda ( för kvällen) kört spiken i kistan, men okey då. 1-0 för oss i sista får väll vara godkänt.

Robert dömmmer som en vinflöjel, men inte hans fel att vi torskar. Nä i första var våra backar någon annan stans än i spel mot DIF på Globen.
Tror nog att många av spelarna inte satsar till 100 % när det återstår så få matcher, man kanske är hämnad av de skador laget haft i år. Djurgården där emot krigade i 1a på ett bra sätt, men i slutspelet har man inget att göra..

Från hotellet ,,,,,Åbron

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer