Fattar inte att så många tycker vi är klara för slutspel, med 3-poängssystemet går det fort och speciellt när vi har en match mer spelad än vissa lag. Vinner vi inte någon match snart så kommer detta bli en rysare tillslut. En sak till som man bör inse är att Timrå verkligen måste undvika en 6-8 plats i serien för att slippa möta Färjestad eller HV i kvarten. Då är förmodligen säsongen över...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fattar inte att så många tycker vi är klara för slutspel, med 3-poängssystemet går det fort och speciellt när vi har en match mer spelad än vissa lag. Vinner vi inte någon match snart så kommer detta bli en rysare tillslut. En sak till som man bör inse är att Timrå verkligen måste undvika en 6-8 plats i serien för att slippa möta Färjestad eller HV i kvarten. Då är förmodligen säsongen över...