Frella: Jo, han stod ju i båset. Jag försökte bara förstå hur domaren resonerade under situationen. Givetvis är den 6:e regeln utesluten då målisen inte ens fanns på isen. Kan det ha att göra med att det mer eller mindre blev ett ihopslag med Brynäsbacken? Visst blev det väl ett sådant?
Bobby Hahl: Har lyssnat på lite poddar och hört en del intervjuer med lokala Detroit- journalister och alla säger att han spelar för Timrå. En påpekade dessutom att det var Z:as klubb och Eddie sa att han pratat med honom en del.