Abron: Är väl ingen struntsak direkt, tror inte att 20 pers vill stå utanför hallen och lyssna på sportradion. Men du kanske tar på dig det ? ;)
"Det är osäkert om Niskanen, Kokko kan spela. För Moe ser det nog lite värre ut, men vi får se som sagt. Däremot är Johan Svedberg tillbaka efter sjukdom, berättar Timråtränaren" läs mer på länken ..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Det är osäkert om Niskanen, Kokko kan spela. För Moe ser det nog lite värre ut, men vi får se som sagt. Däremot är Johan Svedberg tillbaka efter sjukdom, berättar Timråtränaren" läs mer på länken ..
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=10816