Spelar dom lika bra mot modo på lördag kan man ju sätta huvudet på en etta.
Sedan tycker jag att vaktmästarna borde spika fast reklamskyltarna bakom spelarna så att Lillkenta och Micke slipper att luta sig mot dom hela matcherna resten av säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan tycker jag att vaktmästarna borde spika fast reklamskyltarna bakom spelarna så att Lillkenta och Micke slipper att luta sig mot dom hela matcherna resten av säsongen.