uhahl: Bläää. Vilken jävla skitmatch. Hur är det ens möjligt att lyckas skapa så få målchanser på en hel match?
Hur tänker Kenta med powerplayet? Vi fick ganska många chanser idag, men utan resultat. Inte så konstigt då Kenta konsekvent matchade samtliga linor i PP. Vad har förresten hänt med Ryno? Frysboxen? Jag blir mest besviken på Kentas oförmåga att skaka om i matcher som denna.
Grymt tråkig match. Hallin, Nilsson och Backlund var bra. Resten kan nog glömma hela spektaklet. Snygga mål av LHC också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur tänker Kenta med powerplayet? Vi fick ganska många chanser idag, men utan resultat. Inte så konstigt då Kenta konsekvent matchade samtliga linor i PP. Vad har förresten hänt med Ryno? Frysboxen? Jag blir mest besviken på Kentas oförmåga att skaka om i matcher som denna.
Grymt tråkig match. Hallin, Nilsson och Backlund var bra. Resten kan nog glömma hela spektaklet. Snygga mål av LHC också.