El Maco: "Den här säsongen tog paus när skademassakern tog fart i november. Man har väntat på omstarten sedan dess men den kanske inte kommer förrän september 2007."
Hmm. Där satte du huvet på spiken. Kan nån bara stänga av denna märkliga sorry fuckin' excuse for a season...
Allt är bara FEL FEL FEL FEL FEL
Buääääää. Stäng av - börja om - time out - halt - upphör - vänta... - ehhh - hallå, jag är inte klar
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hmm. Där satte du huvet på spiken. Kan nån bara stänga av denna märkliga sorry fuckin' excuse for a season...
Allt är bara FEL FEL FEL FEL FEL
Buääääää. Stäng av - börja om - time out - halt - upphör - vänta... - ehhh - hallå, jag är inte klar
SLUTSPEL 07' = Roulette