1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 839255

Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
lungan: Började matchen med 6 backar:

Sanny, Styf, Svedberg, Niskanen, Koskinen, Strålman

Avslutade med 5 efter att Niskanen klivit av...

Men skall man vara ärlig så var det bara Styf som var godkänd - knappt - av backarna idag, resten var förmodligen bakfulla efter att varit ute med Brendl och co ;-)

Nog skämtat... Detta var faktiskt den sämsta match jag sett TIK genomföra sedan de förlorade med typ 2-6 hemma mot Arlanda i 1:an... Man kunde inte ens bli irriterad eftersom det blev komiskt efter ett tag, lite som bandy-goes-innebandy faktiskt ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer