Tja, din backbesättning i ditt andra lag tror iaf inte jag så mkt på... Rajamäki kommer nog inte vara ngn poängproducerande back o Petré (som för det första inte är nåt nyförvärv utan har redan gjort nåra år i BIF) drar på sig alldeles för mkt utvisningsminuter... Men ditt första lag ser mkt vasst ut o kommer nog ge dig många poäng... Även kedjan i andra laget blir farliga...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tja, din backbesättning i ditt andra lag tror iaf inte jag så mkt på... Rajamäki kommer nog inte vara ngn poängproducerande back o Petré (som för det första inte är nåt nyförvärv utan har redan gjort nåra år i BIF) drar på sig alldeles för mkt utvisningsminuter... Men ditt första lag ser mkt vasst ut o kommer nog ge dig många poäng... Även kedjan i andra laget blir farliga...