Låter inte helt orealistiskt. En närmare tidsangivelse vore dock önskvärd. Har ni redan nu planerat några "highlights" inför säsongen? Speciella arrangemang i samband med matcher i Gävle t ex...?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Låter inte helt orealistiskt. En närmare tidsangivelse vore dock önskvärd. Har ni redan nu planerat några "highlights" inför säsongen? Speciella arrangemang i samband med matcher i Gävle t ex...?