LingaN: Sedan krävs det några arktifon för att folk ska fatta. När det blir som i dövik samtidigt som vi körde läktarflaggan då de hade arktifo och knappt hälften höll upp.. det är inte heller snyggt. Men visst, jag har mycket hellre arktifon och flaggtifon än läktarflaggor, men då får man räkna med 10.000 och uppåt för en match.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När det blir som i dövik samtidigt som vi körde läktarflaggan då de hade arktifo och knappt hälften höll upp.. det är inte heller snyggt.
Men visst, jag har mycket hellre arktifon och flaggtifon än läktarflaggor, men då får man räkna med 10.000 och uppåt för en match.