shinzawai: Att du ens nämner 8-1 matchen gör ju att du blir svår att ta på riktigt allvar. Vi saknade 10 ordinarie då. 8-9 st inför matchen, sedan gick 1-2 spelare sönder i början.
Riku Hahl. Säg goddag då. Fan fan fan! Med denna säsong i åtanke så är det väl väntat. Men fan så tungt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Riku Hahl. Säg goddag då. Fan fan fan! Med denna säsong i åtanke så är det väl väntat. Men fan så tungt!
Dax att kaxa ner sig för en stund nu. Aj aj.