Ge Z och wienhandel var sitt super kontrakt, köp loss Potvin, lyft upp Zetterström, Hansson och Tegström.
Satsa allt på dessa killar så slipper vi kval och åter kval. Om Z får spela med Wienhandel i Timrå så stannar han eventuellt. Wienhandel skulle inte backa heller tror jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
lyft upp Zetterström, Hansson och Tegström.
Satsa allt på dessa killar så slipper vi kval och åter kval.
Om Z får spela med Wienhandel i Timrå så stannar han eventuellt.
Wienhandel skulle inte backa heller tror jag.