1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 851281

Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Paddan: Go with the flow lixom, snacka om kappvändare! Tror inte nån TIK:are hördes gnälla över utvisningarna och lasta Vinnerborg för dem efter matchen. M. Nilsson var allt annat än stolt över sitt uppträdande. Appropå snack efter avblåsningar måste Nyström tillhöra minoriteten hockeyintresserade som fullständigt missat att sånt snarare är en regel än undantag, framförallt i ett slutspel.

Men som alla andra blir han våt i brallan så fort antal NHL-matcher är på tapeten vilket är ofrånkomligt när Modo är inblandat. Grattis till en (o)förtjänt seger förresten! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer