1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 851297

Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
...Också SLUTAR vi att skylla på domaren! Winnerborg har varit riktigt bra i dessa båda matcher.

Men som i andra perioden...
Johan Andersson slår Krizan på skridskorna i OFFENSIV ZON = korkad utvisning!
Anton Strålman crosscheckar en MODO-spelare i nacken i OFFENSIV ZON = korkad utvisning!
Magnus Nilsson har armarna i ansiktet när han tacklar en MODO-spelare i OFFENSIV ZON = korkad utvisning!

Håller sig Timrå på isen så vinner man denna kvartsfinaldrabbning. I spelet 5-5 är man ju bättre! Nej, jag vill att Timråsspelarna börjar använda det som finns inuti huvudet nu...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer