Och för det tredje ser man ju hela tiden på tv-bilderna hur lågt Krizan arbetar i målet. F-n det finns ju oceaner med öppet nät ovanför hans axlar! "Wargens" 2-2 styrning sitter han ju så lågt på att han försöker nicka bort pucken...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Wargens" 2-2 styrning sitter han ju så lågt på att han försöker nicka bort pucken...!
SKJUT HÖGT, SKJUT HÖGT, SKJUT HÖGT, SKJUT HÖGT, SKJUT HÖÖÖGT!!!