Lumber Jack: Jo men titta på dessa två slutspelsmatcher! MODO kommer in och ställer upp sig direkt i zon, Timrå åker offside... Wargs mål igår räknar jag knappt som ett powerplay-mål.
Vi (alltså TIK) kommer att vinna om vi spelar mer 5-5 men också förlora om vi fortsätter ta dessa skitutvisningar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wargs mål igår räknar jag knappt som ett powerplay-mål.
Vi (alltså TIK) kommer att vinna om vi spelar mer 5-5 men också förlora om vi fortsätter ta dessa skitutvisningar!