1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 851303

Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Laken: Håller med om att de utvisningarna du räknar upp var lika solklara som korkade men sett över hela matchen så var väl ändå inte detta det bestående intryckert av TIK:s insats? Tycker du det är det hos dig intillegensen vacklar. Vidhåller att TIK åkte på en del billiga utvisningar som Vinnerborg aldrig hade tagit i E.on.

Men men, det är ju så här det är och inte heller detta var det bestående intrycket. Vinnerborg var inte på nåt sätt hårresande dålig och när jag skriver att han är en typisk hemmadomare så menar jag att det är hans svaghet, därutöver har han en hel del goda sidor också. Som t.ex en synbart bra kommunikation med spelarna för att nämna något. Däremot har han en dialekt som det skulle vara matchstraff på...minst.

Vad fint och effektfullt du använder versalerna förresten.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer