1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 851309

Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Laken: Man kan vända och vrida på det, det är ju det som är så skoj och vad HS litegrann är till för. Du har helt klart rätt i det du skriver, jag väljer bara att fokusera på annat så här i efterhand. Eftersom jag var rädd för ett riktigt debacle där TIK inte skulle ha just nåt att sätta emot är jag ändå inte så besviken på TIK:sa insats. Är tvärtom rätt stolt över vad grabbarna presterade spelmässigt i går. Kan de minimera antalet korkade utvisningar de kommande matcherna finns goda chanser att det här går vägen!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer