Tycho: Nej, det tycker inte jag. Jag som vet hur stämningen är här hemma när den är som bäst köper inte det där. Men eftersom du jämför mellan dessa två matcher så blir det givetvis jämt. Jag tror det lag som går mot seger kommer ha det bästa stödet....hehe :)
Det är nog inte bara Winnerborg som tycker att E-ON och Swedbank är jobbiga arenor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är nog inte bara Winnerborg som tycker att E-ON och Swedbank är jobbiga arenor.