1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 85192

Sv: Ingemar Stenmark - Nu ännu bättre
Textförslag: "Det går utför".

Stenis som W/Ö supporter wow!

Tänk hur det kunnat se ut....Plex välkomnar till tävlingen i Kranjska Gora. Bland de tävlande har vi Phil och steve Mahre, Andreas Wentzel, Bojan Krizaj, di Chiesa, Popangelov och en svensk vid namn Ingemar Stenmark iklädd en
hemmagjord Timråmössa! Stenmark vinner och svenska folket börjar sticka Timråmössor!

Målvaktsmasken är annars ett bra förslag.
Vilka kulturikoner som stödjer TIK egentligen: bl.a Eilert, Stenis, Lennart Jähkel och C. Henemark!

Skicka boken Timrå IK-en klassiker till Stenis!!! Nu! Vakna!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer