Nothing Else: På isen? Vad jag kunde så så var Modo precis som i de tidigare matcherna bra i 10-15 min i första perioden, sen duktigt tillbakapressade resten av matchen. Men puckarna studsar rätt just nu för Modo, sen att våra forwards inte skulle kunna göra mål ens om det så stod ett bandymål där istället för hockeydito spelar ju in en del. Att sen backarna har syltarmar och inte kan lyfta en enda puck ur egen zon gör ju att man får arbeta oerhört hårt i BP.
Men grattis till Sm-guldet än en gång, utan Warg är det tyvärr helkört för vår del.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men grattis till Sm-guldet än en gång, utan Warg är det tyvärr helkört för vår del.