mikenomad: Med lite rättvisa så borde den där Svartvaden vara borta lika länge som Warg, en bra regel ändring kanske. Modo spelar ful hockey sedan Harald hamnat i båset, tyvärr. Tacklingen på Hedström var ju rent djävlig, men så är det kanske när man inte har några regler i laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med lite rättvisa så borde den där Svartvaden vara borta lika länge som Warg, en bra regel ändring kanske. Modo spelar ful hockey sedan Harald hamnat i båset, tyvärr. Tacklingen på Hedström var ju rent djävlig, men så är det kanske när man inte har några regler i laget.