Jag tror inte att någon anser att det är okej med sådana pååkningar, men man får ju ändå se lite nyanser. Svarten nästan snavade in i tacklingen, hade varit skillnad om han riktigt tog sats för att trycka till honom i ryggen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror inte att någon anser att det är okej med sådana pååkningar, men man får ju ändå se lite nyanser. Svarten nästan snavade in i tacklingen, hade varit skillnad om han riktigt tog sats för att trycka till honom i ryggen.