Ja, det har jag också funderat på. Men det går inte att komma ifrån att det faktiskt ser ut som att han nästan snubblar in i tacklingen. Det är möjligt att jag hade varit väldigt irriterad på Nilsson om han hade skadat Sundström, jag vet inte. Kanske hade jag då haft svårt att se vad som verkligen hände i ren ilska.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, det har jag också funderat på. Men det går inte att komma ifrån att det faktiskt ser ut som att han nästan snubblar in i tacklingen. Det är möjligt att jag hade varit väldigt irriterad på Nilsson om han hade skadat Sundström, jag vet inte. Kanske hade jag då haft svårt att se vad som verkligen hände i ren ilska.