Frella: Robban har inte haft det särskilt lätt som center. Det är fortfarande något märkligt att tränarna valde just Robban som vikariat åt Hahl. Med tanke på förutsättningarna tycker jag ändå #12 klarat sig helt okej. Men visst, han presterar det bästa hos honom just i BP. Men trion Robban, Hallin och faktiskt också Nilsson går ganska lätt före Ryno. Hallin var grym igår. Så det där resonemanget förstår jag mig inte på ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men trion Robban, Hallin och faktiskt också Nilsson går ganska lätt före Ryno. Hallin var grym igår. Så det där resonemanget förstår jag mig inte på ;)