Foyn: Hemma eller borta betyder nästan inget så här långt in i matchserien, vilket har visat sig.
På söndag är det som SM-final. Känns som Timrå har ett litet övertag i och med att Modo hur mycket de än försöker låta bli nog tar ut segern i förskott.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
På söndag är det som SM-final. Känns som Timrå har ett litet övertag i och med att Modo hur mycket de än försöker låta bli nog tar ut segern i förskott.