tur: Hah ha Jävla pajas !!!! Skandal om vi åker ur mot Modo.... Dom är trötta men vi har ingen målvakt ! Backe är tyvärr usel. En bra räddning gjorde han ikväll. Sen va det skit ingripanden
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hah ha Jävla pajas !!!! Skandal om vi åker ur mot Modo.... Dom är trötta men vi har ingen målvakt ! Backe är tyvärr usel. En bra räddning gjorde han ikväll. Sen va det skit ingripanden