1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 859918

Sv: Tack "lill-Kenta"
Det är bara att buga och bocka för Kenta och allt gott han har gjort för föreningen. Oavsett vilket lag han tränar nästa år så önskar jag honom lycka till. Förhoppningsvis blir det ett svenskt elitserielag, då får vi en riktig chans att ge Kenta den uppskattning han förtjänar. Samtidigt som det känns fruktansvärt att åka ut i sudden i sjunde och avgörande matchen, så står jag ändå där själv i mitt studentrum och applåderar åt Kenta.

Hade du gett oss ett SM-guld så hade vi hissat upp din kavaj i taket. Det får bli nästa gång.

Tack för allt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...