1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 860037

Sv: Tack "lill-Kenta"
actionleif: Kanon att du tar tag i detta!!

Kenta, jag får väl gå på Globen i höst när DIF möter HV med en "Heja Kent" banderoll. Välkommen tillbaka till föreningen i någon form någon gång.

OM det nu är så att Hallin spelar någon annanstans så ska han ha ett fett stort tack för dessa år. Han komme ICKE att förgätas av gamla Timråfans.

OM det nu är så att Koskinen väljer att sköta om sin sargade kropp så ska han ha ett fett stort tack för dessa år. Han komme ICKE att förgätas av gamla Timråfans.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...