1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 872553

Sv: Apropå inget
JimmyH: Var ett jäkla drag på stan i Övik inatt. Självklart kan inte alla Modoiter samlas. En del Modoiter har förpliktelser, som att kanske befinna sig på andra orter utan andra likasinnade. En del måste vara på sin arbetsplats. Då är HockeySnack ett bra ställe att snacka om guldet med andra Modoiter.

En del i denna gästbok verkar oerhört bittra och det är synd för dom :) Jag får bara ett skratt när jag läser negativa saker om Modo och deras supportrar denna dag. De bittra kommer förstå den dag då deras lag vunnit något, om det nu händer!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer