Tycho: Bättre än Modo i 5 matcher? Roligt skämt. :)
Spelet går ut på att göra mål, vilket Modo lyckades bäst med, därför är man bättre. Man är inte bäst för att man skjuter flest skott på mål eller håller i pucken mest under matchen. Man är bäst när man gör flest mål :) Modo var alltså bättre än Timrå i 4 matcher. Så jäkla gött. Hoppas det blir Timrå i kvartsfinal nästa år också. See ya
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelet går ut på att göra mål, vilket Modo lyckades bäst med, därför är man bättre. Man är inte bäst för att man skjuter flest skott på mål eller håller i pucken mest under matchen. Man är bäst när man gör flest mål :)
Modo var alltså bättre än Timrå i 4 matcher. Så jäkla gött. Hoppas det blir Timrå i kvartsfinal nästa år också. See ya