The danman: Jag hade stora förväntningar på Svoboda efter att han tillhört en av Tjeckiska ligan bästa målvakt plus att han var med i OS.....nä,han gjorde mig olycklig många gånger den mannen! Och dyr i drift var han oxå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
han tillhört en av Tjeckiska ligan bästa målvakt plus att han var
med i OS.....nä,han gjorde mig olycklig många gånger den mannen!
Och dyr i drift var han oxå!