The danman: Ja...sicken sorti..Kapanen ljumskskadad och Hirsch.. han fastnade i målburen och vred sönder knät och så kom Fagge in.. storspelade,men släppte in en puck ifrån blålinjen...tack och gonatt.. jäklans otur vi hade:(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
han fastnade i målburen och vred sönder knät och så kom Fagge in..
storspelade,men släppte in en puck ifrån blålinjen...tack och gonatt..
jäklans otur vi hade:(