nectis: Schnabl var då fan ingen flopp - under hans tid i laget så började man ta poäng, under den säsong man gick kräftgång och till slut räddade sin elitseriestatus via kvalserien.
Däremot så måste nog Jesper Jäger vara en av de största flopparna i lagets historia. Jag var själv en av de ivrigaste påhejarna under silly-season att man skulle värva nämnde Jäger. Alltid en "pain in the ass" när han spelade i gris-löven, och toppade skytteligan i såväl grundserie som kvalserie året innan. Hade mycket väl kunnat bli samman succe som Johan Åkerman blev denna säsong - men Icke!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Däremot så måste nog Jesper Jäger vara en av de största flopparna i lagets historia. Jag var själv en av de ivrigaste påhejarna under silly-season att man skulle värva nämnde Jäger. Alltid en "pain in the ass" när han spelade i gris-löven, och toppade skytteligan i såväl grundserie som kvalserie året innan. Hade mycket väl kunnat bli samman succe som Johan Åkerman blev denna säsong - men Icke!!!