wap.hockeysnack.com Kerstin: Legionärerna får spela med i matcherna utanför landet. d v s om matchen går utanför Sverige så får alla artistare spela med. Vi nyttjade Bicek i Tammerfors. Typically nor good i ES som han var i Tammerfors eller i skitligan Allsvenskan
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kerstin: Legionärerna får spela med i matcherna utanför landet. d v s om matchen går utanför Sverige så får alla artistare spela med. Vi nyttjade Bicek i Tammerfors. Typically nor good i ES som han var i Tammerfors eller i skitligan Allsvenskan