Säj så här! Räddningsplankorna är inte många om man säger som så! Ser ut att bli en minst lika tuff es som förra årets, om inte tuffare med tanke på både SSK & LHC:s satsningar!
Men än finns det tid för nya bomber, pressmeddelande 16 & 17 måste ju bli riktiga atombomber om man säj som så! eller kanske 18-19-20-21, vad vet väl vi som sitter här bakom ett sketet tangentbord?!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Säj så här! Räddningsplankorna är inte många om man säger som så! Ser ut att bli en minst lika tuff es som förra årets, om inte tuffare med tanke på både SSK & LHC:s satsningar!
Men än finns det tid för nya bomber, pressmeddelande 16 & 17 måste ju bli riktiga atombomber om man säj som så! eller kanske 18-19-20-21, vad vet väl vi som sitter här bakom ett sketet tangentbord?!