Empas: Bland det svettigaste jag skådat bland konsertintron ;-) Från vilken Metallicakonsert är det där hämtat?
När jag såg Metallica på Roskilde för några år sedan så tror jag att man hade utelämnat introt helt. Men känslan av en absolut fullpackat Oranga scenen är ändå svårslagen.. ;-)
Introt "Extacy of Gold" är ju från filmen "The good, the bad and the ugly med Clintan. Det skulle ju kunna gå att köra, då handklappet som stegrar sig i slutet skulle kunna bli rätt så mäktigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När jag såg Metallica på Roskilde för några år sedan så tror jag att man hade utelämnat introt helt. Men känslan av en absolut fullpackat Oranga scenen är ändå svårslagen.. ;-)
Introt "Extacy of Gold" är ju från filmen "The good, the bad and the ugly med Clintan. Det skulle ju kunna gå att köra, då handklappet som stegrar sig i slutet skulle kunna bli rätt så mäktigt.