Empas: Den är kung... för dom som varit på plats o sett dom live vet att det är så att man får ståpäls vid introt för en Metallicakonsert... sen efter introt ska det vara "pang"... ett härligt intro på en låt som ska kännas som en käftsmäll när spelarna äntrar rinken
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den är kung... för dom som varit på plats o sett dom live vet att det är så att man får ståpäls vid introt för en Metallicakonsert...
sen efter introt ska det vara "pang"... ett härligt intro på en låt som ska kännas som en käftsmäll när spelarna äntrar rinken