Norden_AN: Mycket bra och grym känsla, "Enio morricones" reservation ang stavning, låtar är grym, finns ytterligare flera fina alternativ från honom då speciellt från "Fore Few dollars more" men denna är en av favoriterna. Bra jobbat. Bidrag 2 klart bäst då gitarrspelet skiljer sig minst från orginalet. Dock borde låten slutat vid ca 2:15. Kanon bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bidrag 2 klart bäst då gitarrspelet skiljer sig minst från orginalet.
Dock borde låten slutat vid ca 2:15.
Kanon bra.