Norden_AN: Hade aldrig hört Metallica intrumentala version av låten förr... vart har du funnit den?... finns då inte på skiva i varje fall.... å andra sidan kan jag missat nån liten grej från "nya" Metallica då jag är lite av ett old-school fan...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade aldrig hört Metallica intrumentala version av låten förr... vart har du funnit den?... finns då inte på skiva i varje fall.... å andra sidan kan jag missat nån liten grej från "nya" Metallica då jag är lite av ett old-school fan...