Hade precis glömt bort detta med burkarna, men tänkte nu fråga dig hur det går?!
Själv så skulle jag nog kunna tänka mig att lägga in en hundring i månaden, istället för att panta alla dessa förbannade aluminiumburkar! Det drejar lite dåligt om jag ska vara ärlig!
Går väl sisådär för mig i mitt burksamlande, men det tar sig som mordbrännaren med eld i håret sa!
Få se nu,hmm 176 burkar x 50 öre = 88 spänn, jaji, det är en bra början iaf;) Dahlén är snart vår jag lovar!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade precis glömt bort detta med burkarna, men tänkte nu fråga dig hur det går?!
Själv så skulle jag nog kunna tänka mig att lägga in en hundring i månaden, istället för att panta alla dessa förbannade aluminiumburkar! Det drejar lite dåligt om jag ska vara ärlig!
Går väl sisådär för mig i mitt burksamlande, men det tar sig som mordbrännaren med eld i håret sa!
Få se nu,hmm 176 burkar x 50 öre = 88 spänn, jaji, det är en bra början iaf;) Dahlén är snart vår jag lovar!