dr Dängroth: Får en känsla av i denhär tråden som då man i skolan skulle hoppa bock, Då Timrå varit annsatts brädan för att ta sig över bocken Brynäs, för att landa på mattan NHL,,,
Känns även som om oskullden fallit på ljungfu Timrå och kan ställa sig upp som en vacker dam på egna ben...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känns även som om oskullden fallit på ljungfu Timrå och kan ställa sig upp som en vacker dam på egna ben...