1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 90441

Sv: Nytt upprop!
dr Dängroth:

Ok, allt norr om Dalälven är vårat distrikt, resten får dom andra!. Apropå Gud #5 och hela den baletten så kom jag att tänka på att #5 och pappa Zetterberg lirade ihop säsongen 1969-70, finns vissa drag så att man nästan kunde tro att det var Henrik som fastnat på det gamla fotot!

Vad jag vill ha fram är att Z:a åtminstone borde få vara Jesus bredvid Gud uppe i taket på gamla kulturmagasinet! Men den dagen kommer nog fast inte riktigt ännu! Vilket Mekka vi skulle få då!

Halleluja!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer