Ok, allt norr om Dalälven är vårat distrikt, resten får dom andra!. Apropå Gud #5 och hela den baletten så kom jag att tänka på att #5 och pappa Zetterberg lirade ihop säsongen 1969-70, finns vissa drag så att man nästan kunde tro att det var Henrik som fastnat på det gamla fotot!
Vad jag vill ha fram är att Z:a åtminstone borde få vara Jesus bredvid Gud uppe i taket på gamla kulturmagasinet! Men den dagen kommer nog fast inte riktigt ännu! Vilket Mekka vi skulle få då!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ok, allt norr om Dalälven är vårat distrikt, resten får dom andra!. Apropå Gud #5 och hela den baletten så kom jag att tänka på att #5 och pappa Zetterberg lirade ihop säsongen 1969-70, finns vissa drag så att man nästan kunde tro att det var Henrik som fastnat på det gamla fotot!
Vad jag vill ha fram är att Z:a åtminstone borde få vara Jesus bredvid Gud uppe i taket på gamla kulturmagasinet! Men den dagen kommer nog fast inte riktigt ännu! Vilket Mekka vi skulle få då!
Halleluja!