Kapten Lindow: hmmm är det verkligen rätt att ge oscar sundh en 4:e kedja, kan man inte flytta ner robban calrsson å ta hand om de unga orutinerade istället!
ge sundh mer is med bra spelare så kommer hn bli grym iår!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hmmm är det verkligen rätt att ge oscar sundh en 4:e kedja, kan man inte flytta ner robban calrsson å ta hand om de unga orutinerade istället!
ge sundh mer is med bra spelare så kommer hn bli grym iår!